10 prostych sposobów, aby szybko schudnąć

10 prostych sposobów, aby szybko schudnąć
Rate this post

Setki diet i wszystkie z różnymi zasadami. Jest trudno wiedzieć co działa a co nie działa gdy zdecydujesz się schudnąć. Niektórzy mówią, że można jeść tylko owoce i warzywa, Ci którzy mówią że możesz postawić wszystko na  białka i Ci którzy popychają cię aby zastosować drastyczne zmniejszenie zawartości węglowodanów i tłuszczów … i wśród tego całego zamieszania, jest kobieta, która tylko chce stracić kilka funtów i mieć chudy brzuch, kogo musi słuchać? Ale co zrobić? Jakie rady powinna wziąć za dobre?  

Aby schudnąć szybko, dla nas kobiet jest niezbędne wdrożenie bezpiecznych i skutecznych technik, aby szybko, ale trwale w czasie schudnąć, nie chcemy być zmuszane do bycia głodnym.

Oto 10 zasad w uzyskaniu bezpiecznych wreszcie widocznych rezultatów i schudnąć szybko.

zdrowy wyglad

  1. Wybierz Żywność w niskiej zawartości tłuszczu

Jeśli nie ma żadnego domowego tłustego jedzenia, nie będziesz w stanie go zjeść. To co trzeba zrobić, to nie kupować ciasteczek i czekoladek, które z pewnością sprawią, że chce się jeść. Zobaczysz, że kiedy już przestaniesz przynosić  do domu te wszystkie pokusy, będziesz miał nie

samowite rezultaty z diety! I jak to może Ci pomóc .. !!

2. Przekąska a zdrowa przekąska

Wymień czekoladową kusicielkę o 350 kaloriach na świeże owoce i jogurty, a zauważysz różnicę w ciągu kilku dni. Zawsze przynoś jabłko ze sobą na co dzień, więc za każdym razem gdy będziesz głodny, i nie będziesz mieć ochoty biec i przygotowywać gówna! Zdrowe przekąski, które utrzymują cię zadowolony i pomagają Ci schudnąć

  1. Stój teraz 10 minut cały czas

Stojąc zwiększasz metabolizm wiesz? Wtedy zacznie się szybsze trawienie pokarmu a jeśli masz możliwość spacerować zaledwie 10 minut na każdą godzinę jest jeszcze lepiej schudnąć …

  1. Sprawdzić niezwykłą liczbę 5

Owoce i warzywa znane są jako niskokaloryczne. A więc jeśli upewnisz się że zjadłeś wystarczająco, to jest około 5 razy dziennie, na pewno nie będziesz głodować przez całą dobę, i nie ma ryzyka uciekania się do wieczornych przekąsek lub po godzinach, które są najbardziej szkodliwe, jeśli chcesz schudnąć! Stawiaj wszystko na przekąski z owoców jak banan, jabłko i kiwi, są moje ulubione i są łatwe aby zabrać je ze sobą.  5posilkow

  1. Jedz wystarczającą porcje

To zbyt proste, by zacząć posiłek od małej porcji, a potem znowu jeść bo jesteś zbyt głodny, uzasadnione jest to tym jak mało jadłeś wcześniej.Teraz po prostu jedz za mało podczas posiłków . Jedz wystarczająco na obiad, a następnie zatrzymaj się. Jak kontrolować porcje, aby schudnąć.

  1. Sprawdź, co pijesz

Wraz ze wzrostem zerowej kaloryczności napojów bezalkoholowych lub ”light”, wiele kobiet to pije bez obaw i są przekonane, że jeśli napój jest light nie ma kalorii, z pewnością nie tuczy. Tak, oczywiście, to prawda, ale light oznacza zerowe kalorie, ale to nie znaczy, że nie są napompowane tak samo !!

Staraj się ograniczyć spożycie napojów gazowanych „zero kalorii”, może nie na trochę, ale na co dzień, jeśli nie lubisz naprawdę  wody, spróbuj kupić light herbaty  z kilkoma kaloriami a zobaczysz, że gdy to zrobisz tylko przez kilka dni, aby zapomnieć całkowicie o napojach bezalkoholowych. Więc to tylko kwestia czasu!

  1. podziel posiłki we właściwy sposób

Jeść kilka razy dziennie aby podzielić posiłki prawidłowo, tak aby twoje ciało uczyło się, kiedy spodziewać się jedzenia, jest to jedna z podstawowych zasad, aby szybko i prawidłowo schudnąć.

Jest to murowany sposób, aby nie atakować większej paczki ciasteczek, kiedy jesteś głodny! Wierz mi to jedyny sposób, by nie spożyć zbyt wielu kalorii przekąsek poza godzinami, jedzenia 5 razy dziennie i starać się aby nigdy nie zabrakło żywności na dłużej niż cztery godziny w ciągu dnia. Nigdy nie pozbawiaj się pokarmu aby być dobrą gwiazdą o sobie.

  1. Noszenie krokomierza

Ostatnio coraz bardziej modne, ale dlatego że działa to dlaczego nie spróbować? To niesamowite, jak prosty krokomierz sprawia, że chcę iść dalej i możesz iść po schodach zamiast korzystać z windy! Zaparkować nieco dalej, staje się to jeszcze bardziej zabawne!

A jeśli chcesz uzyskać jak najwięcej z siebie, dodać do monitora krokomierza prace serca i staramy się trenować w siłowni i monitorować wszystkie spalane kalorie… to niezwykle inspirujące, aby zobaczyć na własne oczy, ile kalorii można spalić w sesji ćwiczeń na siłowni!

  1. Mając na posiłek, który lubisz

Jeśli oglądasz telewizje, może być łatwo odwrócić twoją uwagę rozproszyć Cię, co faktycznie jedliśmy, więc najlepiej trzymać się z dala od rozrywek, kiedy jesz. Jest dobrze wiedzieć, że można jeść dwa razy tyle, jeśli ogląda się telewizje, i nawet nie czuć się sytym! Lepiej więc, gdy można siedzieć przy stole w kuchni i spróbować moją kolację w spokoju, przed rozpoczęciem swojego ulubionego programu.

  1. Sprawdzaj etykiety

Wiele pozytywnych koktajli i „zdrowych” soków owocowych , które można znaleźć w supermarkecie zawierają dużo cukru, a zatem dużo kalorii, które nie są dobre w ogóle, jeśli chcesz schudnąć.

Aby schudnąć szybko ucz się czytać i rozumieć wartość odżywcze które kupujesz i wybrać 100 % soki owocowe bez dodatku cukru, które z pewnością będą miały kilka kalorii, ale będą słodkie i smaczne dzięki obecności tylko fruktozy które przekształca się, w witaminy i tłuszcz potrzebny dla zdrowia i piękna twojej skóry i włosów.

Najbardziej podoba mi się w tych 10 zasadach to, że mogą one być stosowane w sposób który znacznie zmieni Twój  styl życia …. wielkie Huh? No i dodatkowo zawsze możesz wesprzeć swoje działania odpowiednimi środkami, które w naturalny sposób pomogą na utratę wagi.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here