15 sztuczek, aby schudnąć szybko i zawrzeć pokój z lustrem

15 sztuczek, aby schudnąć szybko i zawrzeć pokój z lustrem
Rate this post

15 sztuczek, aby schudnąć szybko i zawrzeć pokój z lustrem: wszystko co musisz wiedzieć aby nawiązać zdrowe relacji ze swoim ciałem i zdrowiem.

Oprócz rzeczywistych diet odchudzających, zaprojektowanych i opracowanych z dietetykiem  istnieje wiele sztuczek i trików ” zrób to sam”, które mogą pomóc Ci schudnąć szybko, zwłaszcza w lecie, kiedy trzeba mieć bardziej smukłe ciało niż jest to możliwe, staje się koniecznością.

Kto, w związku z tym, że nie jest przygotowany do sezonu stroju kąpielowego nie ma czasu i musi stracić 2-3 funtów, szybko na brzuchu, biodrach i udach, może zająć trochę szybką strategię do dysponowania wagą szybko. Ale nie oszukujmy się, że formuła „szybki” jest równoznaczne z formułą ” bez ofiary” ! 

Aby szybko stracić niechciane funty, w rzeczywistości, trzeba przyjąć co najmniej dwa warunki:

  1. zmienić swoje nawyki żywieniowe.
  2. zwiększenie aktywności fizycznej

Oczywiście, jeśli nie jesteś gotowy uprawiać aktywność fizyczną, nie będziesz sportowcem, ale energiczny spacer, pobiegać co jakiś czas lub pływać w basenie, co tydzień, możesz już zrobić wiele pozbywaniu się kilogramów i szybkim tonowaniu. Przejdźmy teraz, aby zobaczyć, jakie są podstawowe zasady odchudzania zwycięską strategię i jak schudnąć bezpiecznie:

  • Ty decydujesz, o czasie, kiedy chcesz stracić swoje dodatkowe funty mądrze.
  • Nie tylko stawiamy na funty, ale także na temat zatrzymywania wody, ciśnienia osmotycznego i utraty centymetrów. Czasami, nie tracąc zbyt dużo na wadze, można po prostu stracić centymetry obrzęku. To zależy od przypadku.
  • zapobiec „napadom głodu” nadmiernemu zmęczeniu i niedostatku. Odpoczynek, mieć napady gloduzdrowie i zrównoważone życie, pozwala być bardziej „skupionym” i czujnym w swojej diecie.
  • przestrzeganie i respektowanie zasad, które sobie stawiasz bez zmian w trakcie konstruowania.
  • Unikaj utraty witamin i minerałów.
  • Nie wolno zrezygnować z miłości do jedzenia … ale mało i zdrowe.

Sztuczki, aby szybko schudnąć

Widzimy zatem, jak i co jeść, aby schudnąć szybko, tracąc nadmiar funtów i centymetry.

  1. Szybki spacer lub bieg co najmniej pół godziny dziennie jest niezbędny do aktywacji śpiącego metabolizmu.
  2. Nie opuszczaj posiłków, zwłaszcza śniadania, które musi pozostawać wielkie, ale lekkie. Ziarna i owoce są idealne, zjedz banana po długim spacerze we wczesnych godzinach porannych.
  3. Weź lekką kolację, jeśli to możliwe, nie później niż 20.
  4. Nie wolno jeść między posiłkami. Jeśli jesteś głodny między posiłkami, pij wodę, kawę lub herbatę bez cukru.
  5. Przed posiłkiem, wypić jedną dużą szklankę wody i jedz sałatki z odrobiną przypraw co pomaga szybko znaleźć uczucie sytości.
  6. Ogranicz jak najwięcej tłuszczu sosy, masło, ser, śmietana, itp Spożywaj małe ilości węglowodanów bez dodatku tłuszczu (bardzo mało oleju) by wziąć z nich energie.
  7. Wyeliminuj słodzone napoje bezalkoholowe.
  8. Wyeliminuj alkohol i piwo. Można nadal pić wino, najlepiej czerwone, ograniczając je do jednego drinka dziennie.
  9. unikaj spożywania poza  domem, ponieważ jedzenie gotowane w restauracji jest trudniejsze od kontroli składników użytych w przetwarzaniu.
  10. Jedz chude mięso, drób najlepiej bez skóry, ryby i skorupiaki.
  11. Uważaj na ukryte tłuszcze: unikać tłustych mięs, konserw.
  12. Unikaj jak tylko jest to możliwe sera, smażonych potraw, ciast, lodów, a nawet warzywa czerone serceprzekąsek, które nie są prostymi sałatkami.
  13. Jedz warzywa do woli i we wszystkich formach: surowe, gotowane, zupy.
  14. Jedz dwa owoce dziennie, ale nie więcej.
  15. Główną sztuczką w utracie wagi jest „styl jedzenia” nabyty, który – jak wykazano w wielu badaniach – jest związany z siedzącym trybem życia, bałagan posiłków i źle skomponowane jedzenie.

Jeśli położysz dużą uwagę do żywności, ograniczając porcje i ważąc każdą potrawę, z pomocą tego ruchu, można szybko stracić funtów do 5 funtów w ciągu kilku miesięcy.

Ciało musi być odtrute, odżywione i nie obciążone. Picie i ruch pomaga schudnąć nawet bez uciekania się do drastycznych diet. 

Jeśli trzeba stracić dużo masy, jednakże nie jest to zalecane, użyj „zrób to sam” i trzeba mieć  eksperta konsultanta żywieniowca lub dietetyka.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here