Jak Szybko Schudnąć Bez Katowania Się?

Jak Szybko Schudnąć Bez Katowania Się?
Rate this post

Jest dużo sposobów szybko zrzucić sporą liczbę kilogramów. Niestety.. większość z nich wymaga abyś była głodna i niezadowolona. Jeśli nie będziesz mieć stalowej siły woli, głód spowoduje że szybko się poddasz.

Ten artykuł przedstawi Ci 3 stopniowy plan, dzięki któremu:

  • Zabijesz swój apetyt
  • Zaczniesz szybko zrzucać wagę, bez głodzenia się
  • Będziesz pełna energii i dużo zdrowsza.
Krok 1: Wyeliminuj cukry i skrobię

Ten krok jest zdecydowanie najważniejszy, ponieważ cukry i skrobia najbardziej pobudzają wydzielanie insuliny. Jest to główny hormon odpowiedzialny za magazynowanie tłuszczu w ciele.

Kiedy poziom insuliny się zmniejsza, tłuszcz szybciej wydostaje się z komórek w których jest magazynowany. Dzięki temu spalasz dużo więcej tłuszczu zamiast węglowodanów.

Inną korzyścią niższego poziomu insuliny jest fakt, że twoje nerki pozbywają się nadmiaru sodu i wody z ciała, czemu znikają wzdęcia oraz woda, która powodowała że więcej ważysz.

Nie jest czymś niespotykanym stracić w pierwszym tygodniu odchudzania kilka kg, ponieważ z jednej strony spalamy tłuszcz a z drugiej strony pozbywamy się zbędnej wody z organizmu.

Poniżej wykres porównujący efekty diety Low-carb oraz Low-fat. Stosowały je kobiety mające nadwagę

weight-loss-graph-low-carb-vs-low-fat-smaller
Komentarz: Grupa na diecie low-carb jadła do syta, podczas gdy grupa Low-fat ograniczała kalorie i chodziła głodna.

Krótko mówiąc, gdy zmniejszysz liczbę węglowodanów oraz skrobii w diecie, poziom Twojej insuliny też się zmniejszy, dzięki czemu zaczniesz automatycznie jeść mniej kalorii, ale nie będziesz musiała chodzić głodna.

Krok 2: Jedz Proteiny, Tłuszcze i Warzywa9432320987_96949d9c40_z

Każdy z Twoich posiłków powinien zawierać białka, tłuszcze i warzywa low-carb. Konstruowanie posiłków w tej sposób automatycznie dostarczy niewielką, ale zalecaną w ciągu dnia ilość węgli (około 20-50gram dziennie)

Źródła białka:

  • Mięso: wołowina, kurczak, wieprzowina, indyk itd.
  • Ryby i owoce morza: łosoś, pstrąg, krewetki, homary itd.
  • Jaja

Białko to makroelement, który bardzo przyczynia się do uczucia sytości oraz przyśpieszenia metabolizmu.

Warzywa o małej zawartości węglowodanów (tzw. warzywa Low-carb):

  • Kalafior
  • Brokuły
  • Szpinak
  • Kapusta
  • Brukselki
  • Kapusta
  • Burak liściowy
  • Sałata
  • Ogórek
  • Seler

Nie obawiaj się, że zjesz za duże ilości tych warzyw. Są one tak mało kaloryczne, że musiałabyś pochłonąć ich ogromne ilości żeby przekroczyć 50 gram czystych węglowodanów.

Dieta oparta o mięso i rośliny zawiera wszystko czego potrzebujesz, żeby tryskać zdrowiem (błonnik witaminy i minerały). Nie ma więc żadnej potrzeby, aby wprowadzać produkty zbożowe.

Źródła dobrego tłuszczu:11817767964_0697fe2be3_z

  • Olej kokosowy
  • Masło
  • Oliwa z oliwek
  • Słonina

Zasadniczo spożywaj 2-3 posiłki dziennie. Jeśli po południu zdarzy się sytuacja, że będziesz głodna, dodaj 4 posiłek.

Pamiętaj, żeby nie bać się spożywania tłuszczu. Próba jednoczesnego ograniczenia węglowodanów i tłuszczy gwarantuje porażkę w odchudzaniu, ponieważ będziesz głodna i bez energii, przez co szybko zrezygnujesz.

Najlepszym źródłem zdrowych tłuszczu jest olej kokosowy. Jest on bogaty w tłuszcze MCT(Medium Chain Triglycerides), które z jednej strony sprawią że będziesz czuła się syta a z drugiej przyśpieszą Twój metabolizm.

Podsumowując niech każdy Twój posiłek będzie bogaty w białko, tłuszcze i warzywa low-carb. Dzięki temu Twój poziom insuliny znacznie opadnie co spowoduje, że każdy posiłek będzie pozostawiał po sobie uczucie sytości.

Krok 3: Ćwicz 3-4 Razy W Tygodniu (opcjonalnie)

Nie jest wymagane żeby ćwiczyć w tym planie, aby stracić wagę, ale jest to oczywiście polecane.Najlepszym wyborem będzie chodzenie na siłownie/aeroby (np.. bieganie) 3-4 razy w tygodniu.

Jeżeli jesteś nowa na siłowni poproś trenera o najprostszy plan treningowy. Poprzez podnoszenie ciężarów będziesz palić kalorie oraz podtrzymywać wysoki metabolizm, który bardzo ułatwia schudnięcie.

Jeśli trening na siłowni nie jest dla Ciebie wybierz sport, który da Ci trening aerobowy np. bieganie, pływanie, jazda na rowerze czy jakiś sport drużynowy. Bardzo ważne żebyś wybrała taki rodzaj wysiłku, który będzie Cię ekscytował. Zmuszanie się do czegokolwiek nigdy nie działa na dłuższą metę