Wilczy Apetyt Ciągle Męczy? Poznaj 9 Produktów, Które Go Zwalczą!

Wilczy Apetyt Ciągle Męczy? Poznaj 9 Produktów, Które Go Zwalczą!
Rate this post

Podczas odchudzania istnieje wiele wyzwań z którymi trzeba się zmierzyć, aby osiągnąć sukces i odzyskać wymarzoną sylwetkę. Jednym z nich jest wilczy apetyt, który czasami potrafi pokrzyżować plany nawet najbardziej zmotywowanych kobiet. Dlatego też sama motywacja może nie wystarczyć, gdy nasz żołądek uporczywie domaga się kalorii.

Musimy patrzeć na to co jemy, ponieważ jedne produkty gwarantują uczucie sytości nas na długie godziny, a inne powodują że po chwili mamy wrażenie jakbyśmy nic nie zjedli.

Lista Produktów Zwalczających Wilczy Apetyt:

1. Migdały
Są idealne na przekąskę w pracy bądź w podróży, więc warto zawsze mieć je pod ręką. Z jednej strony zawierają błonnik, który zapełnia żołądek, a z drugiej są bogatym źródłem przeciwutleniaczy, cynku oraz magnezu, co powoduje że mają prozdrowotny wpływ na nasz organizm. Nie można jednak z nimi przesadzać bo są wysokokaloryczne, garść czyli ok. 12 sztuk to 274kcal.

2. Jabłkazielone jabłka, które ograniczają wilczy apetyt
Kolejna świetna przekąska. Nie ma tak naprawdę znaczenia jakie jabłko wybierzesz, ponieważ każde z nich:

  1. Zawiera pektyny, które pęcznieją w żołądku i dają uczucie sytości
  2. Pomaga wyregulować poziom glukozy i daje zastrzyk energii
  3. Oczyszcza organizm z substancji trujących, dzięki czemu można je uznać za niezbędne dopełnienie każdej diety

3. Kasza gryczana
Aby uporać się z wilczym apetytem n
ajlepiej dodawaj ją do warzyw, ryb bądź mięs. Jest bogata w błonnik, który jak wiesz zapełnia Twój żołądek. Ma mało kalorii, ale mocno syci. Dodatkowo kasza gryczana to fantastyczne źródło witamin z grupy B, żelaza, magnezu, wapnia, fosforu i potasu. Krótko mówiąc samo zdrowie! Ważne jednak, żeby nie polewać jej kalorycznymi sosami.

4. Gorzka czekolada
Jeśli męczą Cię myśli: „Nie dość, że męczy mnie wilczy apetyt, to jeszcze zjadłabym coś słodkiego…”, to idealnym rozwiązaniem jest gorzka czekolada. Zamiast objadać się wysoko przetworzonym batonikiem czekoladowym, postaw na zdrową czekoladę, która szybko zahamuje chęć objadania się. Oprócz tego poprawia nastrój oraz zmniejsza stres. Pamiętaj jednak, aby wybierać tą najwyższej jakości, która zawiera min 70% kakao. No i nie przesadzaj z nią, 2-3 kostki w zupełności wystarczą.

5. Płatki Owsiane
Oprócz tego, że są bogate w błonnik to dodatkowo po zalaniu jogurtem bądź wodą pęcznieją i wypełniają żołądek, co ujarzmia wilczy apetyt na długie godziny. Jest to chyba najlepsze możliwe rozwiązanie na śniadanie.

6. Jogurt Naturalny
Idealny, żeby połączyć go z płatkami owsianymi na śniadanie. Takie połączenie to posiłek, który mocno zapycha ale też daje bardzo dużo energii na kilka godzin. Sam jogurt jest bogaty w bakterie pro biotyczne, które poprawiają funkcjonowanie jelit. Oprócz tego zawiera sporą ilość białka oraz wapnia.

7. Jajkauśmiech jajka
Jeśli jogurt z płatkami owsianymi na śniadanie jest dla Ciebie nie do zniesienia, to koniecznie postaw na jajka. Badania pokazują, że osoby które jedzą je rano spożywają prawie o 330kcal mniej w ciągu całego dnia. Jest to spowodowane tym, że jajka wręcz zabijają wilczy apetyt dając uczucie sytości na długie godziny oraz dodatkowo zawierają bardzo bogate wartości odżywcze.

8. Brokuły
Dodawaj je do kaszy, możesz nawet w nieograniczonych ilościach, ponieważ zawierają minimalną ilość kalorii. Również zawierają błonnik, a przy tym bardzo pozytywnie wpływają na cały organizm.

9. Woda
Najlepiej noś ją zawsze przy sobie i popijaj cały dzień.
Staraj się pić minimum 2 litry wody dziennie. Dzięki temu większość dnia zapełnisz swój żołądek, co bardzo ograniczy przysłowiowy wilczy apetyt. Warto też, abyś bezpośrednio przed samym posiłkiem wypiła 2 szklanki wody, dzięki czemu szybciej uzyskasz uczucie sytości.

Frazy wpisywane przez użytkowników wyszukiwarek internetowych:

  • jak pokonać wilczy głód
  • wilczy głód
  • co na wilczy głód