30 dni treningu ze skakanką

W dzieciństwie na pewno bawiłeś się skacząc na skakance. Czy wiesz, że to świetny sposób na przyjemną redukcję wagi? Poznaj zalety zapomnianej zabawki z dzieciństwa!

Już 30 dni systematycznego kardio na skakance znacząco poprawi twoją kondycję. Wystarczy codzienny 15-minutowy trening, by zwiększyć swoją wydolność, ujędrnić dolne partie ciała. Podczas 1 minuty skakania spalisz do 15 kcal, a w trakcie wyzwania, zrzucisz nawet 3 kg! Pamiętaj, że im większa jest twoja waga wyjściowa, tym więcej balastu się pozbędziesz. Jeżeli prowadzisz siedzący tryb życia, na początku ogranicz swoje treningi do 3 tygodniowo, by przyzwyczaić swój organizm do aktywności fizycznej.

Podczas redukcji powinieneś dbać o zdrowe odżywianie. Głodzenie się nie jest najlepszym sposobem na zrzucenie zbędnych kilogramów. Jeśli nie chcesz decydować się na żadną z diet, powinieneś trzymać się deficytu kalorycznego, podczas którego możesz jeść na co tylko masz ochotę.

Aby przystąpić do skakania, nie musisz wydawać pieniędzy na drogi sprzęt sportowy. Skakanki są stosunkowo tanie i dostępne w każdym sklepie sportowym. Do początkowych treningów możesz wykorzystać nawet zwykły sznur. Skakać możesz wszędzie- w pokoju, na parkingu, w parku.

Pierwsze dni z pewnością będą trudne, z uwagi na brak wprawy skakanka może plątać ci się między nogami i zahaczać o głowę. Warto jednak wytrwać do końca, gdyż efekt systematycznego treningu na pewno będzie zadowalający i zachęci cię do dalszej pracy nad swoją kondycją.

About the Author: admin

You might like

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *